Totaal aantal pageviews

vrijdag 22 februari 2013

mijn quiltwerk


Nu ik weer regelmatig een kijkje neem op verschillende blogs zie ik bij quiltsters zulke mooie werkstukjes langs komen, dat ik zelf ook weer zin krijg om aan de slag te gaan. Tijdens mijn ziekzijn bleef het werkstuk waar ik mee bezig was op de cursus, natuurlijk liggen...... ik heb hierdoor de laatste twee lessen gemist. Ik had deze quilt gedubbeld en geregen, en ook de patroontjes voor doorquilten staan erop, moet nu dus nog met de hand doorquilten. Ze heeft al gezegd dat het helemaal goed komt met m,n naaiwerk zodra ik weer beter ben. Laat even zien hoe ver ik was gekomen....

8 opmerkingen:

  1. Fijn dat je weer zin hebt om te quilten. Die lessen haal je wel in. Mooie blokken heb je al gemaakt. Fijn weekend,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Diny,you are all right! That's nice work you want to continue. I love its design!
    Have a nice weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gelukkig dat het weer goed met je gaat en met het quilten komt het wel goed want je hebt al hele mooie blokken gemaakt. Je kunt meer dan ik.
    Een heel fijn weekend,

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat mooi , fijn dat je er weer mee aan de gang gaat,
    Fijn weekeinden groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat fijn dat je het weer kunt doen, Diny! En die quiltblokken zien er veelbelovend uit!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja, bij het blogjes kijken steekt het aan hé?
    Ik neem aan dat je de laatste 2 lessen wel in kunt halen als je weer helemaaal beter bent toch?Leuke blokken heb je gemaakt!Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een prachtige quilt! moet je zeker -ooit- afwerken! rustig op eigen tempo! veel beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat ziet er al heel mooi uit! Fijn dat je er weer zin in krijgt.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen