Totaal aantal pageviews

dinsdag 4 oktober 2011

Bezoek aan Oktobertuin....

Vanmorgen heb ik met de dames van mijn   tuinclub Blubells  een bezoek gebracht aan de tuin van de Fam. Dijkstra in Oosterhesselen.
Het is een grote parkachtige tuin van 5.000 m2.  Het ligt tegen een bosrand en rondom omsloten door heesters en bomen.   Bloemborders met o.a.  dahlia's en vele siergrassen.  ook is er een natuurlijke vijver.  We  waren om 10 uur welkom   en bij aankomst zagen we al dat er in deze grote tuin nog  genoeg  te zien was voor ons.       Vandaag plaats ik wat overzicht -foto's van de tuin,  de volgende blog zal ik een serie close-ups van dahlia's plaatsen.         Kijkt U maar even mee:





















Mooie tuin hè?   en dat in  oktober!       Volgende keer,........ meer!

3 opmerkingen:

  1. Sorry Diny, maar dat is geen tuin, dat noemen wij westerlingen een park! Jemig wat hebben jullie toch een ruimte! Maar hij is prachtig en ik kreeg heimwee naar Papa's tuin, die had ook altijd Dahlia's. Ben benieuw naar de close-up's! Fijne dag
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je zou het zeker bijna een park noemen. Hoewel in mijn woonwijk ook soms hele grote tuinen zijn. Wel een hele lap om gras te maaien, maar dat zal wel met een motormaaier gebeuren. Leuke beeldjes. Vooral die van de 2 kikkers is grappig. En wat veel dahlia's. Die zijn weer helemaal terug van weggeweest.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik had direct dezelfde gedachte als Lida hierboven .Wow wat een tuin!!Prachtige foto's.Dit jaar voor het eerst Dahlia's en ben er nu weg van.Ben heel benieuwd naar de andere foto's.
    Groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen