Totaal aantal pageviews

maandag 31 oktober 2011

Maar weer verder...... Quilt-pakketje

Kat Sam is er nog niet weer........... toch maar verder met m'n bezigheden.

   Ik had nog een  pakketje liggen en ben er gisteravond aan begonnen, patroon en stof bij de hand;   het hart...... valt kleiner uit dan het hoort, mijn  schuld:  er staat n.l.  naai volgens de  'paperpiece'  ( kan ik niet,  NOG niet)  methode.  Dus mijn eigen versie gedaan aan elkaar stikken en  ja,  daardoor  kleiner...


 Inmiddels is het hart klaar en ben met het quiltje bezig,  de tussenvulling en achterkant nog,  dan doorquilten en afwerken met een bies,  best leuk om te doen en weleens handig zo"n compleet pakket,  voor mij tenminste.


4 opmerkingen:

  1. Al doende leert men, ik vind het wel een heel leuk hart geworden! Ook het quiltje is er mooi, groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heb je wel al aangeboden om het je te leren....!
    Maar eerst de keuken en daarna kijken we verder !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kleuren Diny.
    Ik had gehoopt dat Sam weer terug zou zijn.
    Gr Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er leuk uit en best een gepruts lijkt me. Een kant en klaar pakket is wel eens handig. Je hoeft niet alles zelf uit te vinden. Deed ik ook wel eens met borduurpakketten.
    Hoopte ook dat Sam weer terug was. Heb geregeld op je log gekeken.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen