Totaal aantal pageviews

zaterdag 19 november 2011

expositie Kerst-quilts in Ootmarsum

Vandaag in Ootmarsum liep ik per ongeluk tegen een expositie van  kerstbeelden aan  w.o. ook deze prachtige quilts!   en altijd wel een camaraatje bij me, dus ook een paar op de foto gezet, kijk maar even mee:










En dan nog even een zijkamer in, daar hangt ook nog wat moois;

deze sterren lagen op een tafel





de expostitie is te bezichtigen in dit  oude  klooster,  waar  3 a 4 jaar geleden nog nonnen woonden.



7 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat je daar toevallig tegen aan liep! Bedankt voor de rondleiding, groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel dat ik even mocht mee genieten van al dit moois
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is nog eens boffen, prachtige werken allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er allemaal mooi uit.
    Wat een ijver allemaal. Mooi hoor.
    Zal je link op mijn site veranderen kan ik je terug vinden.
    Bedankt voor je berichtje op mijn site.
    Je nieuwe site ziet er mooi uit.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Sommige lijken wel schilderijtjes. Mooi diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige creaties zitten er tussen. Jij viel dus toevallig met je neus in de boter!
    Een camera, al is het maar een kleintje, moeten wij eigenlijk altijd bij ons hebben. We zien altijd wel wat interessants!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat zijn de kadootjes in het leven he....ergens tegen iets aan lopen....!

    BeantwoordenVerwijderen