Totaal aantal pageviews

vrijdag 18 november 2011

Ook vingerhoedjes....

Dit kon niet uitblijven!  Enthousiast gemaakt door medeblog-quiltsters ben ook begonnen aan vingerhoedquiltje, TJE dus, want ik heb ong.  250  lapjes geknipt.   Bij sommige dames zag ik grote kleden waarin zo'n 2000!  vingerhoedjes zijn verwerkt.  maar goed, ik heb een begin gemaakt, een gepriegel want met de hexjes gaat het vlotter.....ik vind de kleur van de stofjes wel erg mooi, laat het even zien;



En nu ga ik even naar boven om mijn grijze haartjes weg te werken, een kleurtje erin, want vanavond gaan we lekker buiten de deur eten met een groepje vrienden.  morgenmiddag  naar Ootmarsum om daar de verjaardag van onze zoon te vieren.  en zondag? dan pak weer een naaiwerkje. fijn weekend iedereen.

3 opmerkingen:

  1. Erg leuk, die vingerhoedjes. En inderdaad, je komt ze overal tegen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoop dat je een gezellige avond hebt gehad en wens je voor morgen alvast de beste wensen voor de jarige en een heel gezellig weekend, groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Veel plezier met de vingerhoedjes.

    BeantwoordenVerwijderen